CHAMPS of the CHAMPS 4 fordulós versenysorozat 1. forduló

2023.07.15.-én elindítottam a saját szervezésű CHAMPS of the CHAMPS versenysorozatot. Szombaton az első fordulóra vártuk Kollár Istvánnal a játékosokat, akik 2 Garlando asztalon tudtak megmérkőzni egymással. A hangulat és a meccsek szuper volt, elhivatott remek játékosokkal!!! Nagyon élveztem!!

A salgótarjánból érkező csapat egyikének, Gyulunak nem volt párja, így közös beleegyezéssel beálltam én is a versenybe.

Csoportmérkőzésekkel indultunk, mindenki mindenki ellen, majd győztes meccsek alapján, illetve a kapott és lőtt gólok arányában indítottunk egy DKO-s rendszert, ahol végül a következő módon alakult a top3:

1. Kántor Gyulu & Koncz Petra

2. Kiss Dávid & Szőlős Jani

3. Szirbusz Ati & Szabó Peti

A Pár család szuperül játszott, le a kalappal Gery és Nándi előtt, akik ifjú padavanjaimként ❤️ harcoltak és tanultak nagyon sokat első versenyükön!!! Nagyon büszke vagyok rátok!!!

Reméljük legközelebb párban jöttök, vagy előre szóltok, és szerzünk nektek párokat, hogy én ne vegyem el a lehetőséget tőletek. Kicsit sajnálom, DE Gyulu remekül játszott, és a győzelmünk egyértelműen az ő közreműködésével sikerült (nem minden esetben mondható ez el!) Illetve nagyon élveztem a meccseket, a legtöbb szoros volt, és én is harcoltam!!!! 😎 Köszönöm, hogy beleegyeztetek, hogy játszhassak, és így Gyulu is tudott!!!

Következő forduló szeptemberben lesz, időpontokat egyeztetjük veletek, és keresünk egy a legtöbbünknek megfelelőt!

Köszönjük, hogy eljöttetek, Salgótarjánból is!!! Peti, Ati, szuperek vagytok!!!!

A 4 fordulós versenysorozatban a 3 legjobb eredményt számítjuk, majd a sorozat végén a ranglista alapján hirdetjük ki a CHAMPS of the CHAMPS vagyis a CHAMPS bajnokai címet!

Az 1. forduló utáni pontozás/ranglista

1. Koncz Petra – Szirbusz Gyula  100

2. Kiss Dávid – Szőlős János 90

3. Szirbusz Ati – Szabó Peti  80

4. Pár Nándi – Pár Gery 70

5. Kozma Gyuri – Stork Dániel 60

5. Tánczos Dénes – Pár Nándi  60:

Találkozunk szeptember 30.-án a 2. fordulón!

Leave a comment